Jennifer Andersson

Hårkampen är igång igen!

Publicerad 2014-07-03 10:03:20 i Allmänt,

Under högstadiet kämpa jag som f*n för att få långt hår. Till ingen nytta..

Men nu är jag inne på det igen, men jag vill behålla den korta sidan men låta den andra växa sig så lång den kan! Så nu äter jag tabletter för håret från Apoteket, med biotin osv.

Sen kör jag balsamsmetoden (okej jag använder schampo kanske en gång varje eller varannan vecka, men jag brukar ju ha en ridhjälm på mig 6 dagar i veckan då blir det dretigt..) men har inget schampo på "topparna" på min långa sida i alla fall ;)

Annars kör jag bara schampo och hårinpackning. Sen har jag även köpt en olja för håret och en olja för hårbotten. 

Så nu är kriget igång igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela