Jennifer Andersson

Vinterbus!

Publicerad 2014-01-24 17:57:52 i Chezter,

Idag umgicks jag och chezter i hagen en stund. Vi gick runt där i hagen och han följde efter hela tiden! Spettsade öron och mjukt kom upp med mulen i mitt ansikte. Stod och klia lite på han och var jätteskönt att bara tralla runt där! Chezter tyckte det var jättekul att bara få besök i hagen, för hur ofta stannar man kvar och grejar i hagen?! Sen blev han lite busig så när jag smacka och vifta lite med handen för att han skulle gå bort lite så jag kunde få med i alla fall hela huvudet på bild gjorde han ett litet glädjeskutt och trava iväg en bit. Sen stannade han och kolla på mig med en blick som sa "Ska vi göra om det??" Men kände att det kanske inte var det smartaste att ha en taggad chezter rusandes runt i hagen, men någon mer liten trav gjorde han.
 
Bilderna är oredigerade men det får duga!
 
 
Han blev lite besviken när jag gick!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela