Jennifer Andersson

Tidigt i stallet idag

Publicerad 2014-01-10 11:02:48 i Allmänt,

Var i stallet på morgonen och tog ut, mocka osv. Chezter fick sig en promenad runt torp. Det blev ca en halvtimmes promenad så för lite egentligen men har sovit jättedåligt inatt så mådde inte så bra imorse. Så orkade inte gå längre, men ätit lite frukost och druckit kaffe nu så mår bra igen.

Har plockat upp två kunder nu på förmiddagen i stan och kört till eq, ska hämta upp en person från equline vid 7 på flygplatsen. Det är bara den körningen jag har just nu, telefonen kommer väl börja ringa snart antar jag.. Hoppas bara jag inte har någon körning vid 5 för vill hinna se hoppclinicen!  

Har varit duktig och skrivit upp alla adresser till de tre olika Scandic hotellen, så jag kan använda gpsen på mobilen för att hitta rätt. Och så kan jag söka på Google Maps efter flygplatsen och Centralstationen ifall det behövs, eftersom jag inte har något lokalsinne så är det tur att det finns gps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela