Jennifer Andersson

Tar tid att köra

Publicerad 2014-01-11 20:49:08 i Allmänt,

Har kört runt 15gg fram och tillbaka från eq till Karlstad idag. Men nu är alla på middagen och de ska åka en stor hyrd buss hem så behöver inte köra något på natten idag.

Chezter fick tyvärr vila idag för fanns ingen tid att ens vara i stallet.. (Mamma fick mocka, extra hö hade jag fixat för hela helgen) De två stunder telefonen var tyst ett tag var jag tvungen att äta. Sen kollade jag lite på sadelclinicen som var idag, att man verkligen ska försöka hitta den raka sittsen osv, tå och knä ska vara i linje och så uppåt. 

Men imorgon ska jag rida lite bommar i ridhuset på kvällen tänkte jag, kanske något litet sockerbitshinder. Beror på om det är mycket folk so rider samtidigt..

Nu ska jag duscha för mitt hår är så fett, kanske hade schampo i det i torsdags.. Och har ju haft vax i helgen och sedan bara sköljt av det och tagit lite balsam. Det blir inte så bra resultat så haft mössa hela dagen haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela