Jennifer Andersson

Ps of Sweden!<3

Publicerad 2014-01-05 17:14:36 i Allmänt,

Fick ett mejl från dem för någon dag sedan. De skrev att pannbandet jag beställt inte fanns hemma men skulle komma i mitten av januari. Det stod redan på sidan när jag beställde pannbandet så det var ju ingen nyhet! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller va säger man?

Men ville ju ha just det pannbandet så att det tar lite längre tid spelar ingen roll!

I alla fall skrev dem att de skickar tränset och pannbandet samtidigt, och så får jag en tränspåse osv. De skickar alltid med lite extra grejer nuförtiden (typiskt de inte gjorde det när jag köpte första tränset..) 

Och så kommer jag få ett extra pannband! Bara för att det jag beställde inte fanns hemma just då. Så får två pannband till priset av ett! Älskar deras träns och deras superservice till kunderna! 




 

Kommentarer

Postat av: Ida kringstad

Publicerad 2014-01-05 17:55:55

Hej!
Känner du till en arab, Mirwa som stått på Färjestads RK?
Vi har köpt henne och rotar lite i hennes förflutna.
Vad vet/ minns du om henne?
Hälsningar ida

Svar: Hejsan! Jo jag känner till Mirwa, red en tid på färjestad när hon stod där. Vad jag minns så var hon en rätt het häst som stod ut från mängden. Ett tag hade hon sår i munnen så hon reds på hackamore och det funkade bra fast hon var så pigg.
Red henne ganska mycket och tyckte hon var en fin häst. Pigg och glad att rida och gillade att arbeta. En sprallig dam med ganska mycket temperament. Kunde bli lite väl ivrig vid hoppning men kan också varit så att jag inte var med på alla noterna på den tiden ;)

Kommer inte riktigt ihåg hur hon var att ha att göra med i stallet. Men har för mig att hon var en trevlig häst att ha att göra med, kanske lite "stotjurig" ibland men hon var nog oftast snäll.

Hoppas ni har det bra ihop, Mirwa var en av favoriterna! :)
jaepisode.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela