Jennifer Andersson

Pigg chezter!

Publicerad 2014-01-03 19:59:09 i Allmänt,

Idag var det en dag med joggning. Kör ju nu den här veckan att jag varannan dag skrittar mellan 60-90min och varannan dag joggar ca 20-30min. Kan säga att chezter är väldigt pigg, glad och laddad just nu! Han känns hur fräsch som helst och är så på tårna hela tiden så man vill i ena sekunden bara skratta och den andra önskar man sig lugnande medel eftersom han har svårt nu att slappna av. Men inte så konstigt nu eftersom han inte rids ordentligt än. Men nästa vecka ska vi igång som vanligt! 

Men tror han kommer kännas helt underbar att rida när jag verkligen kommer igång och jobba han mer. Nu sitter jag ju inte och trimmar hela tiden utan han får mest röra på sig och så får jag nöja mig med att det känns acceptabelt i alla fall. Han är ju oriden just nu så man får ta det för vad det är. 

En riktigt fin oriden häst är han just nu helt enkelt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela