Jennifer Andersson

Nyårslöften

Publicerad 2014-01-02 00:41:35 i Allmänt,

Våga, vilja vinn. 
Dags att ta tag i saker och göra sådant man inte trodde man skulle klara av. 2014 ska bli ett år av nya oupplevda vägar som ska utforskas. 

Detta år ska jag ha fötterna stadigt i marken samtidigt som jag hela tiden rör mig åt något håll. Vara stark i mig själv och välja de vägar jag själv vill ta. 

Lev här och nu
Jag ska fokusera på vad som händer här och nu. Komma ihåg det förflutna men inte låta det påverka det som händer just nu. Och vad som sker i framtiden sker i framtiden. Så behåll nuet!

Vänskap är som stjärnor, 
du kan inte alltid se dem men de finns alltid där
I år ska vänner och nära personer få den plats de förtjänar. Unna tid till att visa omtanke för alla dem som jag håller om men som jag inte alltid eller nästan aldrig visar.. Nu ska jag inte vara feg och dra mig tillbaka när jag egentligen vill komma närmare. Människor som betyder något speciellt för mig på något sätt ska få veta det!


Det här är lite av de sakerna jag vill uppnå under året, allt kan inte komma på en gång men man kan alltid försöka så når man fram bit för bit. 2014 kan ta sin början!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela