Jennifer Andersson

Frusit r*ven av mig!

Publicerad 2014-01-16 21:57:45 i Allmänt,

Satans vad kallt det är nu, speciellt när man heter Jennifer och inte gillar att ha en massa kläder på sig.. Så idag har jag gått med vanliga strumpor i ridskorna, tur att inga tår har dött känner jag.. Sen ett par mjukisbyxor, inga långkalsonger eller något. Men hade i alla fall en tjocktröja under jackan och mössa på huvudet, så lite smart var jag i alla fall!

Var i stallet och skritta en timme ihop med Isabell och lex, svinkallt men skönt att få ta det lugnt någon dag.

Sen har jag varit och filmat Anna när hon tränade för jan med Algots, såg jättebra ut! Fick agera hästskötare och ta hem hästen efteråt då Anns skulle vara med på dressyrmötet inför tävlingarna i sommar.

Men nu är jag hemma och ser på djurinspektörena, är så j*vla förbannad just nu så kanske skriver ett långt argt inlägg sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela