Jennifer Andersson

Finer tisdag

Publicerad 2014-01-15 00:51:54 i Allmänt,

Nu har det slagit över till onsdag, men tänkte skriva om tisdag nu i alla fall. Varit i stallet idag i 4,5 timme, tog ut tre kärror ur chezters box. Han står ju på "bädd" i princip, tar ut lite då och då. Idag blev det uttaget ordentligt. Sen skruva jag efter mycket om och men i så han har 4 brodd bak, fram gick det inte för han har slitit ner skorna för mycket.. -.-' 

Red i ridhuset, hade framme travbommar och två bommar på långsidan som jag red mellan 6-4 steg på. Han var fin under uppvärmningen men han har börjat bli så spänd när man ska galoppera, fattar inte varför men han kan inte vara det minsta avslappnad! Väldigt irriterande kan jag säga att det är.. Han kan ju vara avslappnad och fin i traven men i galoppen blir han jättelöjlig! Har antagligen med det kallare vädret att göra så får hoppas han "vänjer" sig snart.. 


(När jag kom hem tog jag ett bad, måste säga att det var så jävla underbart!)

Sen ikväll har jag varit på bio och sett hobbit del 2 med Emelie och Johan. Den var riktig bra!!! Sådana storfilmer måste ses på stora duken, går inte att vänta och hyra den eller något annat.. Första gången måste vara på bio! 

Nu ska jag sova, godnatt alla kära!
Älskar min frisyr <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela