Jennifer Andersson

Dagens planer

Publicerad 2014-01-03 10:18:52 i Allmänt,

Ska duscha och göra mig klar alldeles strax för att sedan hämta upp Marielle och åka och titta lite på hööks nu när de har rea. Har egentligen väldigt dåligt med pengar kvar så ska försöka att bara köpa det nödvändigaste. Behöver ett regntäcke eftersom 3 av mina täcken inte håller emot regn och det fjärde är spårlöst borta...... Behöver en magplatta också då den jag har nu inte går runt med den nya padden under.. Och en saltsten! 

Sedan är det saker som inte är super akut men som jag egentligen också vill köpa, och det är schabrak och ridbyxor och någon fin ridtröja.. 

Efter hööks i alla fall så ska vi in till stan för Marielle behövde köpa smink, jag ska inte köpa något. (Hoppas jag verkligen att jag håller också.) 

Sen ska vi fika innan vi drar oss hemåt och joggar våra fina hästar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela