Jennifer Andersson

Canvas är sällsynt

Publicerad 2014-01-12 07:35:49 i Allmänt,

För när jag nämnt att jag beställt en canvas frågar alla- vad för något??

Jag tycker canvas tavlor är den finaste sortens tavla som finns, och ett av de snyggaste inredningsredskapen!
 (Nu lät jag allt lite kultiverad eller vad man säger)

Min lägenhet kommer bestå av canvas, saker med citat på och coola saker som sticker ut. Den kommet bli så läcker.

Men tillbaka till canvas. För alla borde veta vad en canvas är, och skaffa ett antal och sätta upp. Designa själv är roligast!;) 

En canvas är ett foto som är tryckt på en målarduk, sedan trär man duken över en trädram så bilden blir utåtstpende. Det var hela förklaringen till canvas, the best of the best





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela