Jennifer Andersson

7 saker

Publicerad 2014-01-10 13:36:46 i Allmänt,

- jag har satt hästarna först sen jag var 12, och ska jag vara ärlig kan jag nu i efterhand känna att det blev lite för mycket häst och för lite umgänge med kompisar osv. Skulle ha önskat att jag kunnat släppa lite och gjort annat roligt oftare.

- jag har verkligen ingen aning om vad jag ska plugga på universitetet, antagligen tänker jag köra på en kurs som heter kreativt skrivande, bara för att ha något roligt att göra typ.

- i framtiden skulle jag vilja vara författare, kunna bli lika stor som J.K Rowling. Chansen är liten men satsar man mot stjärnorna kan man i alla fall landa i himlen!

- är emot att ta bort djur med giftinjektion, för vissa hästar kanske det är bäst men jag tycker bultpistolen är det allra bästa. Det går snabbt och hästen märker inget, den är bara borta. Med gift kan de kämpa emot i flera minuter innan de slutligen dör. Visst får de lugnande men deras hjärnor funkar fortfarande, klart dem märker när deras hjärtan inte orkar slå längre!
När de bulta Athena och hon föll ihop fick jag den värsta känslan jag någonsin upplevt. Kan inte ens beskriva vad det var, men ångrar inte att jag stannade. Det var jätteskönt att se hur smidigt och enkelt det gick. 

- jag gillar att ha planerade dagar, uttrycket "ta det som det kommer" är ett av de värsta jag vet. 

- måste alltid äta någon frukost på morgonen. Om jag inte gör det kan jag ibland bli svimfärdig och tappa all energi. Sen om jag äter en halv macka så försvinner det, jättekonstigt..

- när jag var liten sov jag med tre gossedjur. Kaninen Pelle, tomten tomten (bra namn va?), och kamelen chaklind (stav) hade även ett tag en jättesöt docka i pyjamas som hette snarkis, men sen blev jag för rädd om han för att sova med han, så han fick ligga bredvid sängen i en egen liten säng som morfar gjort. Så han inte skulle gå sönder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela