Jennifer Andersson

"Tillbaka" börjar bli väldigt använt..

Publicerad 2014-08-08 22:42:47 i Allmänt,

Det är inte mycket blggande nu.. Men till mitt försvar har jag inte haft en "fungerande" mobil sedan i maj tror jag?! eller jag har kunnat ringa osv men den har varit så seg och dum så har inte kunnat ha några appar typ.. Haft pappas gamla iphone 3 och den var inte rolig. Hemknappen fick man nästan använda en hammare på för att den skulle reagera, seg vad jag än skulle göra..
Men den slutade helt att fungera i onsdags (?) den bara dog, batteriet sa upp sig. Så nu har jag en uråldig samsung (den kanske är typ 2-3år.. wow snacka om gammal, jisses hur fort mobiler blir gamla nuförtiden)
 
Fast som tur är så har jag köpt en begagnad iphone4 S som vi ska fixa imorgon så jag kan ha en "ordentlig" mobil igen!!!
 
 
Annars då? Jo jag har inget jobb längre. Blev uppsagd för att jag sålde för dåligt. Men ärligt, jag sålde hemtelefoni abonemang på telefon. VEM VILL HA? inte en jävla kotte....
Kan säga såhär att från att vi var 10 blev det 4 kvar. Får se hur det går för dem. 2 kunde faktiskt sälja så de kom upp i budget typ hela tiden.
 
 
Vad ska jag göra nu? Jag ska börja plugga litteraturvetenskap på karlstads universitet, läste välkomsbrevet osv idag. Blev stressad av att bara läsa allt! Men det är den 26:e vi börjar så finns tid att fixa, men jag vill ha allt under "kontroll" så fort det bara går..
 
 
Chezter går det väl helt okej med nu. Han har börjat med en ny stil nu- Hänga sig på bettet och göra motsattsen till altt jag vill.
 
Okej, lite överdrivet men vissa stunder känns det verkligen så. Har bytt bett i hoppningen nu och tror det kan bli bra. Sugen på att prova rida på hackamore  ibland bara för att prova något HELT annat. Men ska jag ha ett hackamore vill jag ha PS of Swedens träns Hackamore Sport Revolution, och det kostar 2400kr... Ja de tär billigare att bara köpa ett hackamore, men det är drygt att byta från munbett till hackamore. Då måste jag ändra sidostycken och allt varje gång.. Krånligt hehhe
 
 
Annars så har jag börjat springa 2gg i veckan, den här veckan har jag inte sprungit än.. Men ska springa lör-sön. Så blir 5km imorgon och 2,5 på söndag. Ska hoppträna också på söndag och det är jobbigare att springa 2 dagar i rad! Bättre egentlgien att ha en dag emellan..
 
Ja det får duga med skrivandet för idag, ska verkligen försöka skriva mer!!
 
 
Lite bilder från i sommar:
 
Senaste hoppträningen
 
 
Mamma och jag var och fotade bilder på västra skagene en kväll. Hon har en av bilderna som fb profilbild, hon fick 81 gilla för den, ojoj ;)
 

Tog även bilder med Jacob och Desiree vid mörudden. Men de tröttna rätt fort så jag fick ta och klura ut hur man gjorde för att få kameran att ta fototn efter 10sek (nej jag har intte kollat det tidigare..)
 
 

Bilder från båttur när pappa fyllde år, tog båten in till stan och åt på resturang
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela