Jennifer Andersson

Städa städa

Publicerad 2014-08-20 13:51:53 i Allmänt,

I måndags städa jag ur all bädd ur Chezters Box. Blev typ 10 kärror varav 2 var det enda jag behöll, lika bra att ta bort det mesta kände jag. Sen städa jag hela boxen, ska måla den på torsdag då färgen var slut i affären.
Tog mig 4 timmar att bli färdig!

Sen nu har jag precis blivit klar att städa pappas bil invändigt. Tog mig drygt 2 timmar! Jag har dammat, dammsugit, dammat, använt roller och dammat igen. Så nu är den ren!

Och jag tror att det var förra veckan jag och mamma hjälptes åt att städa mitt rum.
 (Okej mamma dammsög osv men jag fixade upp böckerna i alla fall.. Och så hjälptes vi åt att rensa skrivbordet.. Men jag var verkligen inte på städhumör som hon var hehe) man måste vara på städhumör annars så. Nä

Sen veckan innan det eller samma jag vet inte så städa jag hela rummet hos pappa. Dammsög, damma, städa osv. Nu är det så fint så!!

Igår var jag också duktig och smörjde alla träns och sadelgjordar i stallet, det är så skönt att få saker gjorde ibland.

Resten av dagen vet jag inte hur den blir. Ska till stallet och fixa det vanliga, ta en promenad med Chezter. Han har gått 5 dagar i rad nu så idag blir det en myspromenad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela