Jennifer Andersson

Och dagen blev lite bättre

Publicerad 2014-04-25 14:24:22 i Allmänt,



Jag har ju redan sagt att jag har två träns från ps och fick extra grejer när jag köpte det andra eftersom det blev försenat. (Fick pannband,godis,läderbalsam extra) 

Men historien slutar inte där. Märkte att det var bubbligt på insidan av nosgrimman på det nyaste. Fick ett mejl från ps att vi fick skicka in nosgrimman och få en ny. Men när jag titta efter tyckte jag lädret var torrt på andra ställen också.. Så sa att jag ville ha hela tränset bytt, och de krångla inte utan sa direkt att det var helt ok. Så skickade tillbaka tränset och hämtade ut det nya idag. 

Trodde inte jag skulle få en tränsväska eftersom jag redan hade fått med en till det gamla (och den skickade jag inte tillbaka) men till min glädje så så fick jag en tränspåse med! Så nu har jag en påse till varje träns! (Fanns inga påsar då jag köpte mitt första och man måste köpa träns för att få en påse) och det var ju irriterande eftersom jag hade köpt ett träns. Men nu är det löst! Fick även lite godis med den här gången också, men inte lika mycket..

Så nu kan jag äntligen börja ha detta träns som vardagsträns och bara ha det andra när jag hoppar. Det här tränset har ju snabbklick spännen så om jag behöver byta bett går det fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela