Jennifer Andersson

Godnatt då

Publicerad 2014-04-28 22:36:25 i Allmänt,

Hellooo idag har varit en dag med mycket sol! Mamma och jag åkte ut till en badplats vid halv 12 typ och var kvar till tre ungefär. Sola, läste, lyssna på musik. Lugnt och skönt kan man säga, hela stället för oss själva också ;) men tycker inte jag blev så himla brun precis.. Hade solskyddsfaktor 6 så funderar på om jag fått mer färg om jag inte smörjt mig.. Men man ska väl vara extra noggrann med att smörja sig när huden är som "vitast" och inte har fått så mycket sol på sig än. Annars blir man fort röd och kan få hudcanser. Tror många inte inser hur farligt det är med för mycket sol. Tror det är lite för att alla tänker "det händer aldrig mig". Hörde på radion för någon dag sedan att fler dör i hudcanser än i trafikolyckor. Så jag tänker nog fortfarande smörja in mig (ja där kom vi lite ur fokus tror jag..)

I alla fall så blev det till hästen efter utflykten. Tog en promenad runt torp (tog ca en halvtimme) han får en lugnare vecka nu, blev ju hoppning både mån, tors och söndag förra veckan. Pay and jump två klasser på måndagen, kortare träning på torsdagen, och två klasser igår i Säffle. Så denna vecka blir det ingen hoppning. 

Kvällen avslutades med sallad och hitta nemo, och paj med vaniljsås till efterrätt.  Nu ska jag läsa lite innan det är dags att sova, godnatt!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela