Jennifer Andersson

Blev lite politik såhär på sena kvällen, va händer?

Publicerad 2014-04-28 23:11:07 i Allmänt,

Gick in och läste lite på Aftonbladet, läser så sällan nyheter så kände att jag var tvungen att uppdatera mig lite! Hittade i alla fall ett test där man fick svara på 30 olika frågor som partierna också hade svarat på. Tanken var att man skulle se vilket parti man svarade mest lika med. Så tänkte att varför inte? Gjorde testet och fick som mest 13 lika svar som något parti.. 13 är ju inte ens hälften insåg jag ganska häpen. 
(Inte för att jag tog testet på större allvar men var ändå en lite kul grej att prova även om man inte ska riktigt tro på det)

Men om vi nu kollar bara efter testet så finns det inget parti som passar mig att rösta på. Om det inte ens är hälften som stämmer samman!? Jaja får väl kanske bli blankt eller något vid valet, inte vet jag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela