Jennifer Andersson

world war z

Publicerad 2013-09-16 23:00:09 i Allmänt,

Var filmen vi såg på bio igår. En film som är sådär perfekt läskig, man känner sig inte "döende" efteråt om ni förstår vad jag menar men filmen biter tag i en så man håller på att bli galen! Jag kunde ärligt inte äta något godis för mina ögon var klistrade vid skärmen och jag var för upp i varv för att kunna äta haha. 

Den var riktigt sevärd, handlar om en smitta som sprider sig över hela världen "zombie" smitta. Låter kanske inte som någon bra film men ärligt se den! Den var helt otrolig, så spännande och man blir helt hysterisk ibland. Den får hela 5/5 skulle jag vilja säga.


Sen åkte vi bussen hem, vi missade den perfekta bussen med typ 1min.. Så fick ta den som stannar vid en busshållsplats längre bort. Och ska gå där i mörkret hela vägen hem och under en tunnel! Hehe ser typ zombie smittade människor överallt, varenda ljud får mig att hoppa till. Sen när jag är typ 10m från tunneln så släcks den gatlampan som var vid öppningen helt plötsligt. Jag höll på att få panik! Kändes ju inte bra att gå in i tunneln då kan jag säga.. Men tillslut så gjorde jag det och kom helskinnad hem. Haha man fruktar enbart mörkret i sig som det heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela