Jennifer Andersson

När jag var liten..

Publicerad 2013-09-05 02:39:36 i Allmänt,

.. Var jag med i "lilla björnligan" på lågstadiet. Herregud stackars lärare..

.. Hade jag ca 300 "låtsashästar"

.. Hade jag 4 "sovdjur". Chaklind, Snarkis, Pelle och Tomten

.. Lekte jag med 100000 plastdjur, hästar var såklart dominerande

.. Hade jag en ENORM samling gosedjur

.. Samlade jag på stickers(?) klistermärken

.. Klädde jag mig otroligt fult. Hitta hemskaste bilden då jag hade lila byxor, orange t-shirt och en blårandig tröja på det.. Det var inte vackert kan jag säga! Pappa som lämnade på skolan tro?

.. Läste jag inte alls bra

.. Hade jag fulaste glasögonen i regnbågensfärger, tack mamma och pappa!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-05 21:49:22

Detta är den Jennifer jag alltid kommer minnas! :DDDDD Hahaha vi var alltid vackra! ;DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela