Jennifer Andersson

Jäkla hovar..

Publicerad 2013-09-06 23:20:50 i Allmänt,

Idag red jag chezter hemma, jobbade mycket i skritten. Övade på att flytta fram och bakdelen, lite skänkelvikningar osv. Sedan joggade jag han lite i traven. Red ca en halvtimme och det kändes rätt bra. Blev inget mer eftersom hans ena framhov har kommit en bit utanför skon på en sida så får helt enkelt se till att han i alla fall får röra på sig fram tills Hovslagaren kommer. Sen brukar jag inte jobba han så jättemycket i skritten i vanliga fall, kanske typ 5min sammanlagt varje pass. Så man får se det positiva i det hela och det är att han i alla fall får skrittjobba ordentligt nu.

Åkte med mor och lillebror till Malung idag också. Kommer hem igen på söndag, så kanske hinner skriva lite ringa inlägg till imorgon? Ska även pyssla med lite annat som jag inte hunnit med hemma med allt jobb och stall. Som att skiva in mig på arbetsförmedlingen, kolla lite jobb mm.

Kommentarer

Postat av: Fillan Höglund

Publicerad 2013-09-06 23:32:24

Jeffie bus! Jag har frågestund på bloggen, skriv gärna några frågor så länkar jag dig!!

http://fillanhoglund.blogg.se/2013/september/fragestund.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela