Jennifer Andersson

Eee god morgon(?)

Publicerad 2013-09-02 14:39:59 i Allmänt,

Såhär går det när man jobbar natt. Går upp typ 14.15... Hela dagen är borta nästan och jag ska jobba kvällen också så om några ynka timmar blir det att återigen åka till jobbet. Chezter ska som tur är vila idag efter helgens prestationer, eventuellt blir det en kortare promenad så han får röra lite på sig. Beror helt enkelt på när jag kommer till stallet. Det är första gången på länge som jag inte behövt ställa klockan när jag lagt mig på morgonen. Så skönt att kunna sova ut ordentligt. Brukar ifta jobba kväll efter ett nattpass och då behöver jag gå upp i tid så att chezter hinner ridas. Men idag behövdes inte det!

Tja som ni kanske märkt består dagen mest av jobb och sovande så inte så mycket roligt att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela