Jennifer Andersson

Dåså

Publicerad 2013-09-14 21:35:00 i Allmänt,

Dagen är nu slut och kvällen här. Har gjort det mesta jag skulle, ungefär..

Garneringen blev städad, 3 påsar kläder  rensade jag ut! Så nu ligger allt i fina vikta högar i korgarna, tyvärr krånglar den jäkla rotern här hemma så får inte ut bilderna från före och efter! Men ska försöka få hit dem på något sätt, jag måste ju få skryta med hur fint det blev hehe.

Chezter reds också. Markarbete ihop med Maria och roffe. Provade det nya tränset och är nöjd med det! Men provade också att ha på första hålet på kimblewickbettet och det var inte smart! Han blev för stark och pigg, gick väl rätt så bra ändå men bästa känslan är på set nedre då det blir mer hävstång. 
Vi körde lite på en 3-studs, och chezter var riktigt kvick i benen! Tog även och travhoppa lite, och två galoppbommar med antingen ett större steg emellan eller två mindre. Det var väl det vi gjorde och chezter var rätt svettig men fortfarande otroligt ivrig när vi var färdiga!


Men jag kom inte iväg till granngården idag.. För hade ingen bil hehe. Så det får jag försöka med imorgon, ponnyns saker hann jag inte heller med. Men MÅSTE få iväg dem, men jag har VÄLDIGT svårt att få det gjort.. Vet inte hur många gånger jag försökt nu.. Lilla krokodil ponnyn<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela