Jennifer Andersson

Dagarna rullar

Publicerad 2013-09-19 17:38:06 i Allmänt,

Sov till 10, borde sovit längre egentligen eftersom jag ska jobba natt. Men skulle ju till stallet så det gick inte. Red chezter först med Melinda och arven på fibern, kondition så rullade mest på i galopp. Hans energi slutade aldrig! Övade lite galoppombyten, gick jättebra! Tog och väntade med bytet så han verkligen skulle lyssna och inte byta självmant. 

Sen reds Svea på banan hemma, övade lite byten med henne med och hon kändes fin. 

Sen var det direkt hem och duscha och hinna äta lite innan jag drog iväg och klippte mig. Blev väldigt nöjd den här gången! 

Så nu är jag hemma typ en halvtimme till, sen ska jag handla lite att ha med till jobbet. Sen åka och jobba långnatt..

Imorgon jobbar jag 16-21.30 så kommer bli stressigt värre i stallet, jag längtar till lördag då har jag inga måsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela