Jennifer Andersson

2 hästar nästa vecka!

Publicerad 2013-09-08 12:46:10 i Allmänt,

Imorgon börjar tre mer hektiska veckor. Då ska jag nämligen ha Svea också! Så ska hinna rida och fixa åt både henne och Chezter och jobba på det.. Så det kommer bli ingen ro ingen rast hehe ;) vet i alla fall hur jag kommer jobba nästa vecka (fast förra veckan fick jag tre extra nätter som jag inte visste i förväg hehe) jaja men tänkt försöka redan nu lägga upp en plan för dem bägge;
 

Chezters vecka (beror lite på när hovslagaren kan komma men något sådant här har jag tänkt mig;)
 
Måndag- Trim på fibern
 
Tisdag; Trim på nedre fibern med några bommar
 
Onsdag; Uteritt
 
Torsdag; Trim på gruset
 
Fredag; Jogging/longering
 
Lördag; Småhinder 
 
Söndag; Hoppträning
(gillar min position på den här bilden, skänkeln har inte glidit bak, jag hänger inte framme på halsen och handen följer med fram och blicken är riktad frammåt) 
 


Sveas vecka;
 
Måndag- Trim på fibern
 
Tisdag- Uteritt
 
Onsdag- Trim på gruset
 
Torsdag- Småhinder 
 
Fredag- vila
 
Sen på helgerna har lillis svea igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela