Jennifer Andersson

The end är snart här...

Publicerad 2013-10-31 23:00:26 i Allmänt,

Sista natten, sista jobbpasset på posten! Men tur är det inte sista gången man träffar alla jobbkompisar, men det lär knappt bli mycket man ser av dem efter avslutningsfesten på lördag.. Det suger.. Alla nätter vi spelat plump osv, alla skadeglada skratt och sura miner när allt bara skiter sig haha. Allt hängande vid sorteringen i väntan på nått att göra, vi har blivit ett rätt sammansvetsat gäng nu. 

Inte bara kompisarna man kommer sakna, snart kommer jag ju inte få läsa alla tidningar heller gratis! Det var ju så smidigt..



Har sett några brev till folk jag känner, och även till olika föreningar. Men inte alls blivit så många faktiskt, men är inte så ofta och sorterar vid skoghall/Karlstad och kollar oftast bara på nummer. Man orkar inte läsa alla namnen också! Men det coolaste brevet jag hittat var faktiskt till Melinda. Stod vid torshiban (stav) den ni såg en bild på  i ett tidigare inlägg. Den spottar ur sig kanske en miljon brev eller säkert fler i 8 sådana fack på kvällen. Det man ska göra då är att ta bort breven när stapeln blev full och ställa på vagnar bredvid maskinen. Okej det kommer nog ut typ 500 000 sådana i ett fack på en kväll kanske? Så står man där och plockar bort högar med brev. Och så lyckades jag få så just melindas brev från Elverket kom högst upp så jag såg det!? Chansen att det ja hända är mindre än 0,0000001 procent typ. Fasen jag hitta inget brev till mig fast jag stod vid skoghall ibland och där är chansen större i alla fall! Men lyckades hitta ett brev jag kunde känna igen vid torshiban, och det är ju faktiskt mycket häftigare för chansen är såååå liten! 


Efter inatt är det bara att tagga upp inför lördagen, antagligen sista dagen/natten alla är samlade!! Kommer bli kul men tomt efteråt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela