Jennifer Andersson

Sova? Vadå är klockan mycket?

Publicerad 2013-10-17 02:18:14 i Allmänt,

Så blir det när man jobbar nätter. Ingen idé att försöka gå och lägga sig i tid idag eftersom jag ska jobba natt imorgon också. Och det går lättare om man inte försöker somna tidigt och gå upp tidigt, man ska göra tvärtom. Så imorgon går jag upp när jag går upp tror jag, chezter ska ridas på fibern. Någon bomövning tror jag det blir lite av och en del dressyr också såklart.

Red idag/igår (vilket man nu vill säga efter kl 00) på gruset. Red lite över en bom som låg där i uppsamlad trav och galopp. Red litet fyrkantspår i både trav och galopp där man vänder så framdelen flyttar sig. Gjorde en hel del galoppombyten också, gick bra men han blir gärna springig och giraffaktig efteråt innan jag får ordning på sakerna igen. Så det behövs tränas på. Tycker det gick rätt bra idag. 

På kvällen blev det att ha lillördag med bästa tremening. Vi gjorde tacopaj helt själva och den blev faktiskt riktigt god! Pratade en massa innan hon åkte hem. Sen kollade jag på lite greys anatomy, herregud vad intressant det skulle vara att jobba med så mycket drama överallt. Undrar var man själv skulle hamna om man hoppade in i en serie? Vad skulle man bli för rollfigur? 

Jaja ska väl försöka sova lite nu i alla fall, det är en dag imorgon/idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela