Jennifer Andersson

Sömn verkar inte vara något jag behöver...

Publicerad 2013-10-22 06:39:54 i Allmänt,

Hade missat att jag skulle jobba natten.. Eftersom jag redan visste att jag skulle jobba dag så trodde jag aldrig att jag kunde ha natten också. Men det hade jag! Fick åka till jobbet precis när jag skulle gå och lägga mig. Hann inte få med någon mat så var hungrig nästan hela natten, fast va inte så farligt.

Slutade natten tidigare tack och lov vid halv 6, fick åka till mc donalds så jag fick något att äta. Och nu sitter jag och ska jobba fram till 12 (tvivlar starkt på att jag kommer stå ut så länge.) eftersom jag sov 4 timmar imorse och jobbade hela söndagnatten. 

Sen blir det inte direkt i säng heller när jag kommer hem eftersom jag har två hästar att rida innan ridhuset är bokat vid 7. Så först stallet, fixa+rida. Sen hem  och sova. Tror min säng kommer bli glad att jag kommer igen eftersom det kommer vara runt 30 timmar sen vi sist sågs!

åh herregud...


Kommentarer

Postat av: Fillan Höglund

Publicerad 2013-10-22 20:20:28

Du Jeffie glömde fråga förut men när jag åker bort vill du göra ett gästinlägg på min blogg då? Tänkte du kunde maila en text och lite bilder, skriva lite om dig och chezter eller vad du vill :) [email protected]

Svar: Kan jag göra! :) du får gärna gästa på min blogg också om du har lust ;)
jaepisode.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela