Jennifer Andersson

Slö dag

Publicerad 2013-10-09 21:32:21 i Allmänt,

Gick upp ur sängen vid TRE! Även fast jag vaknade vid halv 1, sen slumra jag ända fram till 3. Gick upp för att äta lite i soffan, se i soffan fram tills 5 då jag fick vakna till ordentligt och åka till stallet. Anna hjälpte mig klippa chezter idag, båda var duktiga ;) stod och klappade på chezter hela tiden, gav han någon morot då och då och han skötte sig bra. Gick att klippa upp till huvudet också! Sen när han väl fick komma in i boxen igen var han nästan lite ovillig att gå in haha. 

Hans inte med att rida idag, men efter att jag jobbat mellan 8-17 på eq så blir det att trimma i ridhuset.

Ni får se före bild idag så kommer efter imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela