Jennifer Andersson

På jobbet

Publicerad 2013-10-29 00:22:34 i Allmänt,

Men snart kommer jag aldrig skriva mer om posten.. För efter den här natten är de bara 2 nätter kvar, sen är det slut! (Då blir jag några snäpp fattigare.. S U C K) 

I alla fall, har shoppat lite saker idag. Lyckades handla massa fast jag inte hade någon plånbok! (Min lösning var pappas kontanter och tillslut få låna av Corinne så att jag även kunde få med mig skorna hem haha) men vad ska man göra när plånboken åkt iväg til Malung?! 


När vi shoppat klart gick vi och hämta bilen hos bror, en promenad på typ en halvtimme. Sen hem och äta, iväg till stallet och fixa. Ut och gå med chezter i 35min i regnet, snacka om hurtigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela