Jennifer Andersson

Ordnar till saker och ting

Publicerad 2013-10-23 20:56:32 i Allmänt,

Jäklar vad hästsaker man har när man väl ska flytta allt.. Fick proppa mammas bil full 2 gånger, och även pappa fick ta med saker i sin bil. Men har kommit på några saker jag glömt.. Så ännu mer imorgon!

De saker jag fick iväg är i alla fall på plats i korgar, men pappa fick inte upp hyllorna så fick ställa in några i garderoben. Men alla täcken är de de sak och fodertunnorna och osv, blir så bra ordning så! Tills man börjar använda allt igen hehe. Ska ta lite bilder imorgon så ni får se hur bra jag kan organisera grejer!

Chezter hann jag inte rida idag.. Men han är ju nyskodd och vill ju ändå inte rida då så det gick ju bra ändå. 


Pappa skickade även ett sms med hur mycket min lön blev för september... Och jag är RIIIIIIIK! (Okej jag måste spara undan allihopa och långsamt ta dem till stallhyra osv men ändå) jag kommer ha så mycket pengar!  (Som jag inte kan använda). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela