Jennifer Andersson

Måste kolla..

Publicerad 2013-10-14 11:00:54 i Allmänt,

Vad det står i mitt pass vad jag har för ögonfärg. För själva irisen verkar vara blå, men runt pupillen är det grönaktigt ("solrosögon") har jag hört det kallas. Vet inte varför jag kom på det nu (kl 5 på morgonen, detta är tidsinställt haha) för tänk om det står blå och så när de stränga passkontrollanterna i något exotiskt land kollar noga så är de inte det?! Då kan det bli klurigt.. (Inte för att jag lär åka utomlands på ett tag, men i alla fall!)


Kommentarer

Postat av: emi

Publicerad 2013-10-14 13:57:34

Det står ju dock inte ögonfärg i passet så du behöver inte oroa dig! :D

Svar: då är det ju lugnt haha! ;)
jaepisode.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela