Jennifer Andersson

Hellooo

Publicerad 2013-10-08 22:19:05 i Allmänt,

Kan börja med att säga att jag var helt slut när jag kom hem imorse, gick raka vägen till sängen och somna direkt! Det var faktiskt första gången som jag kände mig en aningens för trött för att köra hem från jobbet, lite för slö blev jag någon sekund. Men gick bra och sen sov jag som en gris till 2 ungefär. Åkte till stallet vid 3 och pyssla runt, red chezter lite. Rätt kravlöst och bara tralla runt, händer väldigt sällan att jag rider så. Men ibland är det skönt att bara kunna släppa på disciplinen och rida runt lite.

Är på jobbet nu igen, kvällspasset slutar ju 9 och natten börjar 11. Så idag åkte jag och handla lite skräpmat från mc donalds, man njuter medans man äter och ångrar sig efteråt.. Men orkade inte fixa någon matlåda så då får man ta vad man kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela