Jennifer Andersson

Hej igen

Publicerad 2013-10-27 23:04:47 i Allmänt,

Ska snart sova tänkte jag, blir sovmorgon imorgon och sedan stan med en kompis. Hämta upp brors bil på hemvägen som jag ska låna, antagligen åka och köpa stallpellets också när jag ändå har bil och är ute och ränner. 


Chezter ska antingen skrittarbetas eller gå ett kortare vanligt pass imorgon. Ska hoppträna på tisdag så vi får se hur det blir. 

Idag red jag han bara lätt i 20min i ridhuset. Ganska mycket övergångar och sedan bara rulla på i godan ro. Han kändes rätt fin men tror att han kan vara lite sliten så imorgon ska alltså bli en till lugn dag. 


Idag har jag även handlat från internet för andra gången i mitt liv haha. Och det tog mig 10-15 min typ att lyckas betala! Förra gången gick det smidigt men nu var det värre. 


Jaja godnatt på er då så hörs vi imorgon! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela