Jennifer Andersson

Handlat+tränat

Publicerad 2013-10-19 18:47:14 i Allmänt,

Mina rubriker blir väldigt hurtiga idag tycker jag. Ridit, handlar och tränat. Åkte med grannskapet hos mamma och spelade innebandy i en timme, jobbigt och jag var väl inte så bra men haha jag gjorde det bästa av det och sprang tunt där som en speedad ekorre! 

Chezter fick två fina gröna vattenhinkar idag på granngården, en stor haghink, ett litermått och en diskborste (gröna) och så en stor haghink. Betfor och en tunna till betforn. Sen har mamma köpt två fina nya ljusgröna mathinkar. Och en grön krubba, den som fanns ar lite väl liten. Så temat är grönt kan man säga! Köpte även 2 täckeshängare till nya stallet så man får en varsin plats att hänga täckena på. 

Ikväll blir det filmkväll med Marielle, inte så sent eftersom träningen är kl 9 imorgon! Och jag har morgonfodring och utsläpp imorgon, så stallet blir tidigt kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela