Jennifer Andersson

Godmorgon världen!

Publicerad 2013-10-23 16:01:55 i Allmänt,

Nu har jag äntligen sovit i nästan hela 8timmar! Inte dåligt haha. Var uppe i hela 44timmar har jag kommit fram till, nästan 2 dygn! Att jag inte bara föll ihop sovandes.. Men det konstiga är att jag kom in i en "jag är pigg" känsla, så jag kan inte ens fatta att jag var uppe så länge för det känns inte så..

Idag i alla fall är det mycket att göra. Åka till granngården och köpa gummimatta+b-vitamin till chezter. Sen ska vi flytta grejer till det nya stallet eftersom jag ska flytta chezter imorgon. Visserligen bara typ 300m men ändå. Lite blandade känslor är det men det kommer bli hur bra som helst tror jag! 

Sen är det iväg och jobba natt igen, men resten av veckan är jag ledig! Så då kan man ju hinna med att sova lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela