Jennifer Andersson

+ & -

Publicerad 2013-10-26 09:00:00 i Allmänt,

PLUS
 

- Jag är väldigt ordningssam med mina hästsaker, nu har allt sin plats. I korgar, lådor, hängare osv.
 
- Jag är noga med hästen. Ryktar, stretchar, lägger upp ridningen, ser till att han har både det ena och andra.
 
- Jag tar alltid den tid som behövs
 
- Jag ger hästen beröm ofta, det går alltid hem
 
- Om jag rider mitt bästa, då är vad som helst lätt
 
- Jag har oftast ett bra avståndsseende
 
 
MINUS
 

- Jag har alltid för lite saker till både mig och hästen
 
- Jag tar lite väl lång tid på mig ibland, eller ofta beroende på hur man ser det
 
- Jag kan ibland bli irritterad om det inte går bra på ett ridpass, och då spänner jag mig.. Det går aldrig hem
 
- Jag kan ibland bli passiv i ridningen eller tappa känslan totalt, då är allt svårt
 
- ibland blir jag osäker  när vi hoppar av stort och blir lite efter i språnget
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela