Jennifer Andersson

Underbara hästen

Publicerad 2013-11-30 18:36:04 i Allmänt,

Red ett trimpass med bommar idag. Så otroligt fin häst hade jag! Värmde upp och han kändes först lite spänd men sen släppte det och han blev så himla fin. Red på två bommar med 6 steg emellan (typ 24m?) de låg framme när jag kom till ridhuset så stega inte hehe. 

Börja med att rida 7, 6 och 8. Sen gick jag över och la in ett travavbrott mellan bommarna och direkt upp till galopp igen, det flöt på jättebra.

Sen red jag på 5 och sen 9 steg. I vänster varv sköt han ut mot höger när vi skulle rida på 9, blev jobbigt att korta upp sig så haha;) 

Sen red Melinda med arven på 4, så då var jag tvungen att prova det med. Och visst funkade det! 


Efter passet följdes jag, Melinda och lillis hemåt. Hästarna var ganska trötta efter att ha fått busa lite men roligt när man bara kan köra på ibland och få njuta lite;)

Imorgon 06 bär det av mot Stockholm! Så sova i tid ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela