Jennifer Andersson

Träningstankar

Publicerad 2013-11-14 23:25:46 i Allmänt,

Min plan för min egna träning är att jag ska gå på minst ett skivstångspass i veckan för musklernas skull, ett intervall spinningpass för konditionen, och ett gympa medel/intensiv för rörlighet och få med lite av allihopa. (Allihopa.. Haha det lät ju smart) men ni fattat, man får jobba med hela kroppen med både kondition, styrka, smidighet osv.


Den här veckan har jag tränat ett spinningpass och ett gympa medel. Men eftersom det inte blev någon skivstång då Corinne inte kunde följa med får jag antingen ta ett sådant pass imorgon eller på söndag. Men på söndag hopptränar jag så ska se om det finns skivstång imorgon!
Imorgon ska även jag och Corinne på speed matchning (inte efter killar utan jobb) på Swedbank. Olika företag som kommer och söker ungdomar som kan jobba. Ingen aning om vad det är för företag/jobb men tanken är väl antagligen att man ska improvisera... Jippiiii... 

Sen ska vi gå en sväng på stan för jag behöver köpa sportlinnen att träna i nu när jag ska bli seriös med träningen (för typ första gången i mitt liv, det brukar aldrig vara länge men nu jävlar ska det hålla!) för använde mitt sista 10-klipp idag så nästa gång ska jag köpa 4 månaders kort. Så måste träna mellan 2-3gg i veckan för att kortet ska vara "förbrukat". Här ska det inte slängas pengar! 

I alla fall, hästen ska ridas också imorgon. Ingen aning om hur bara... Rätt så lugnt ska det vara i alla fall, vi får väl se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela