Jennifer Andersson

Torsdag

Publicerad 2013-11-07 23:28:01 i Allmänt,

Idag blev planerna lite ändrade. Startade med att vara på arbetsförmedlingen, där har man inget att hämta kände jag.. Gubben hade inte koll på något. Skrev in mig i alla fall, så det är gjort. Men a-kassan sket sig, för man måste fyllt 20, annars kan man inte få a-kassa om man inte jobbat 80timmar i månaden i 1år! Tack för den kände jag..! Jäkla dret allihopa, fan att posten stängde... 


Sen i alla fall blev chezter riden i ridhuset, ville egentligen vara ute men det börja naturligtvis regna precis när jag skulle iväg.. Så blev ridhuset. Och det blev inget lysande pass, men hästen fick röra på sig i alla fall.. Ska ha annat bett imorgon får vi se om det känns bättre, ridit länge med 3-delat så ska ta ett av de andra så får vi se om vi kan få det att funka bättre.


Sen så stressade jag och Corinne iväg och tränade på Friskis, en timme skivstång. Gick bra och skönt att träna igen!!


Och sedan hem, äta, vila lite. Och sen..... Iväg och träna ytterligare en timme intervall spinning med Emelie! Och jag lyckades kämpa mig igenom hela det passet också, svetten rann kan jag säga efteråt.



Så idag har jag varit så jäkla hurtig, aldrig varit såhär hurtig förut tror jag haha. Nej godnatt för nu ska jag sova! (Efter att jag läst lite i eragon, tror det är kanske 3-4 gången jag läser dem? Grymt bra böcker!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela