Jennifer Andersson

Solen var ju framme..

Publicerad 2013-11-13 19:56:20 i Allmänt,

Så var tvungen att rida ute! Vem går frivilligt in i ridhuset när solen skiner och det inte är ett moln på himlen?! Det kommer ju ändå bli en massa ridhus..
Så var tvungen att vara ute idag. Så red på gruset, var lite blött men va fasen det var i alla fall fint väder för en gångs skull! 
Red med phelam idag, för att försöka få bättre effekt och kunna få igenom ridningen bättre. Och det kändes riktig bra tillslut! Att plocka fram phelamet då och då är nog en bra idé. För han blev jättefin efter typ halva passet.

Så trimmade igenom han ordentligt idag, så imorgon ska han få skrittas en timme. Han ska även klippas imorgon! Äntligen, halleluja!


Så till min träning då som tyvärr inte blev av... För Corinne fick lite jobb så hon åkte på det -.- och inte lika kul att åka buss själv och träna själv osv.. Så då strunta jag också i det. Men bakade lite kakor istället! Tur jag hittar på saker att göra, imorgon ska jag finslipa mitt cv och lite sådant efter stallet. Sen spinning på kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela