Jennifer Andersson

Makeup Lessons

Publicerad 2013-11-21 10:22:36 i Allmänt,

Vet inte om ni sett den sidan på fb? Där det läggs ut bilder på ursnygga sätt att sminka sig. Visst de använder säkert "riktiga" grejer, jag använder mest mammas avlagda ögonskuggor och någon billig mascara+eyeliner. Men de får till det så bra! Om jag provar något liknade ser jag ut som jag är utklädd för Halloween eller att det är första gången jag sminkar mig känns det som.. Inte blir det ett dug lik deras verk i alla fall, sen kanske det är sminkörer som fixar till det. Och då kanske det inte är så konstigt att vi inte får samma resultat!


Några fula mobilbilder på mitt "halvgjorda" fix som jag gjorde när jag och Corinne skulle på bio





Och sen en av deras bilder:




Och nu kom jag på varför jag tycker det duger fint med just lite ögonskugga, mascara och något streck med eyelinern! 

Kommentarer

Postat av: Fillan

Publicerad 2013-11-22 09:09:02

Sök på hur man gör ögonskugga på fb så finns det massor av tips som man kan få och hur man ska göra en bra ögonskugga :D

Svar: Haha får göra det!
jaepisode.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela