Jennifer Andersson

Herregud!

Publicerad 2013-11-20 23:20:49 i Allmänt,

Ska säga att jag är inte alltid så bra på parkering, det blir ofta lite snett.. Men jag är i alla fall alltid i min egen ruta och i princip i mitten så det är lika mycket plats över på båda sidor. Men när jag och Corinne skulle parkera vid biblioteket innan bion i tisdags såg vi en parkering som var total katastrof. Vet inte ens om man kan kalla det parkering, om jag hade sett en sådan parkering hade jag gissat att det var vid sjukhuset och att någon var inne på akuten med brusten blindtarm eller något! 



Var tvungen att ta kort, det fanns ingen övningsköringsskylt heller så vet inte vad föraren höll på med, inte kan hen (haha) varit rattfull för klockan var ju typ 7 när vi kom dit? Vissa människor ska kanske inte ha körkort ibland..






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela