Jennifer Andersson

Helgen slut..

Publicerad 2013-11-04 20:55:17 i Allmänt,

Och den blev rätt så händelserik! Fredagen blev det ridning och filmtittande med Fillan, Monsters INC 1 och halva 2;an.. För sen höll fillan på att somna så vi pratade lite istället haha. Prata om lite tatueringar osv, vill så gärna ha en fin och betydelsefull tatuering!
det jag tänkt nu är att den ska gå från midjan och sen upp över axeln, någon växtranka typ där det ska vara lite korta citat och ord längst grenarna. Men kommer säkert i slutändan göra en mindre som kanske bara går upp över midjan, blir väldigt dyrt annars kanske hehe...
 
 
En blandnig av dem här två typ, och sen ord som följer grenarna. Då kan man ju sätta ut fler ord som känns bra med tiden också
 
 
På lördagen red jag och fillan lite bommar på förmiddagen, sen var det bara att göra iordning sig och åka in till stan! Förfest med bästa jobbarkompisarna innan en rolig och intressant kväll/natt på posten. Och där lämnar vi den natten..
 
Kan bara säga att det känns väldigt konstigt att man inte kommer träffa alla längre! Nu har man ju setts rätt ofta, men nu blir det ändring på det. Och det suger... :(
 
 
Söndagen blev det full rulle, gick upp 8, gick till stallet vid halv 9 för kunde ju inte ta bilen.. Fick stressa som en dåre men blev ändå sen till träningen. Själva träningen gick rätt så bra, var väl varken bu eller bä.
Gå hem med hästen i spöregn, fixa stallet. Gå hem i spöregn, det tar ca 35min att gå, så gick i över en timme sammanlagt!!
 
Sedan duscha, äta lite. Hann sova lite i soffan, sen iväg på fillans kalas vid 5. Hemma vid halv 9. Glodde tv fram till 12, gick och la mig men vakna flera gånger eftersom det var typ storm ute.. Kan säga att det hade varit rätt skönt med en lugnare dagen efter...
 
 
Jaja idag fick hästen nöja sig med lite pyssel och promenad, Corinne hängde med en sväng till stallet och var med ut och gick. Nu hjälper jag fillan och plugga innan jag ska dra mig hemåt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela