Jennifer Andersson

Blablablubb

Publicerad 2013-11-23 10:29:20 i Allmänt,

Idag blir det att starta dagen med skivstång en timme. Ska strax åka iväg och hämta upp Corinne, har varit smart och satt i motorvärmaren en halvtimme innan jag ska iväg så tror jag kommer slippa skrapa rutorna! Fast rutorna tycker inte jag är värst det är imman som blir på rutans insida som man måste sitta och vänta ut innan man ser något.. Fast den lär också vara borta nu!


Igår så stod chezter, gjorde inget med han. Tyckte han nog var lite skönt att få en "ensam" dag. Då uppskattar han mer när jag pysslar och rider idag istället!;) 

För under dagen var jag hundvakt åt farmors hund. Så gick med han till stallet på långpromenad, sen så tog jag cykeln hemåt och han fick springa bredvid. Första gången han cyklades med men det gick galant! Han blev väldigt taggad när han fick galoppera på i full fart. Men väldigt duktig var han, syntes inte att det var första gången!




På kvällen var jag hos Marielle och käka pizza och så såg vi på film. Skönt att bara krypa ner under filt i soffan och slappa!



Idag då ska jag hoppa chezter med ett gäng på eq vid 15, sen ska jag nog slappa lite och kanske kommer det upp något kul till ikväll, hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela