Jennifer Andersson

Tv-serier

Publicerad 2013-05-31 11:00:00 i Allmänt,

Favoriter:
 

Greys anatomy är så bra!! Men har inte hittat den på någon gratis sajt än (viill helst inte ladda ner..) så har bara kunnat se den på tv, vilket blir svårt att hinna.. och komma ihåg. Sett avsnitt lite här och där så har inte följt den så jättebra tyvärr.. Så om någon har något tips på vart man kan få tag på säsongerna så får ni gärna berätta!
 
 
Grimm har jag sett hela första säsongen på Dreamfilm, och nu går andra säsongen på TV! En jättebra serie tycker jag, fast är man inte så intresserad av fantasy är det ingen ide att kolla. Kl 21.00 på fredagar på kanal 5.

 
 
Once upon a time såg jag också första säsongen på Dreamfilm. Det är också en fantasy serie, och andra säsongen går nu kl 20.00 på 5an!
 
 
 
Några jag sett:
 
Ser just nu på första säsongen, finns 5 säsonger på dreamfilm, får se om jag ser allihopa..
 
Sett första säsongen på dremfilm, vet inte ens om det finns fler ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela