Jennifer Andersson

Tisdag, ner och upp!

Publicerad 2013-05-14 10:37:16 i Allmänt,

Blev riktigt hemskt igår. Har ju religionsprov idag och det är sååå himla mycket som kan komma med. Kändes bra först då jag satte mig direkt när jag kom hem och jobba, satt i ca 4 timmar i sträck. Sedan blev det annat då jag skjutsa brorsan till träning och var tvungen att hinna med hästen och kvällsfodringen. Satt i alla fall dryga timmen efter jag kommit hem vid halv 10 och satt även 1 & 1/2 timme nu på morgonen mellan halv 6-7. Ändå känns det som att jag missat massa...

Men när väl provet är gjort ska jag hem och åka och ta det hyfsat lugnt i stallet, tror jag ska rida på galoppbanan idag om den är ok. Inte ridit där något än, annars blir det nog övrefibern och köra lite konditionsträning där.

Sen ska jag ta mig hem och greja med projektarbete och lite andra uppgifter, har 2 samhällsuppgifter, 2 filmrecensioner och en materialkunskaps uppgift som ska in på torsdag. Sen är det nationella matte c nästa vecka och konstruktionsprov. Får göra något upplägg för allt.. Gäller att hålla ut den här sista tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela