Jennifer Andersson

Onsdag och jag är flitig

Publicerad 2013-05-22 14:18:39 i Allmänt,

Gick upp redan vid halv 6 idag och satt en timme med modellen, sen till skolan och skriva en rätt flummig text på samhällskunskapen.. Hehe. Därefter hade vi ingen religion då den är slut så hade tänkt sätta mig och skriva projektrapport. MEN eftersom vi är typ 60st treor som ska dela på 7(!!) datorer så var naturligtvis alla upptagna. Säger ju att det inte är meningen att jag ska plugga!;)

Men som tur är så hade Maria biiiil så åkte med hem och jobbade klart med modellen OCH skrev 9 sidor på rapporten, så nöjd med mej själv asså.. Ojojoj så duktig!:)

Nu är det matteplugg inför nationella på fredag. Och imorgon är det konstruktionsprov som jag inte ser fram emot då konstruktion=fysik typ och fysik= det värsta jag vet och det jag är typ sämst på..

När jag kommer hem ska rapporten skrivas klart så jag kan redovisa ALLT. Ska ju hoppa lite med chezter idag är tanken, men tyvärr får det bli nog på banan vid stallet för jag kommer inte hinna till eq. För mycket plugg -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela