Jennifer Andersson

Måste bara skaffa fram lite av de ytterst sällsynta och skygga pengarna

Publicerad 2013-05-06 23:03:52 i Allmänt,

Vad jag skulle/ska köpa så fort jag har råd. Fast fort lär det ju inte gå..

- longeringssystem från hööks.
Är välbehövligt så jag kan longera han i rätt form, vi hade det på hästarna hos Eva och verkade jättebra tycker jag! Bra att kunna variera ridningen med longering.

- back on track skydd.
Velat ha länge, har ett par "stallskydd" men back on tracks är ju utöver det vanliga.

- back on track nättäcke.
Något som jag tror skulle vara bra för chezter, vet att många använder det och de säger att det funkar.

- jump off revolution från perfect sit of sweden.
Träns på helt ny nivå, sett andra rida med det och verkar verkligen vara så bra som det beskrivs.

- garbon gel vento från Equality Line.
Verkligen ett stort behov. Har inga direkt bra benskydd för tillfället, bara "slit och släng skydd"

-4-h Intensive Magnetic Stable-Boot från Equality Line
Vad ska man säga? Låter som något från framtiden tycker jag ;) men skulle göra nästa vad som helst för att i alla fall få ett par..

- magnettäcke från Equality Line
Ärligt, bara måste ha. Herregud chezter skulle se ut att komma från yttre rymden i det! (Och såklart måste jag ha det för att det ger en sådan bra effekt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela