Jennifer Andersson

Lördag

Publicerad 2013-05-25 09:33:50 i Allmänt,

Vakna av att klockan ringde 06.45 och fatta för någon sekund först inte varför, det är ju ingen skola? Men hade ju morgon och utsläpp i stallet så det kan varit därför kom jag på efter att vaknat till lite.. Så fick cykla till stallet och ge mat åt några hungriga pollar, sen fick de gå ut och käka höt ute i det fina vädret :) mockade och fixa iordning åt chezter också innan jag åkte hem. Ska skritta han i eftermiddag någon gång hade jag tänkt.

Vid 11 åker jag, mamma, lillebror och mormor och morfar till lite olika butiker. Jag ska kolla skor och klänning till studenten, ska ju ha en vit klänning också plus skor till den och balklänningen. Behöver uppgradera mitt sminkförråd också, detta slutar aldrig billigt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela