Jennifer Andersson

Hur jävla svårt ska det va?

Publicerad 2013-05-20 14:09:57 i Allmänt,

Skulle ju klippa mig idag. Och när jag pratade med dem i telefonen förra veckan så frågade jag efter en tid vid 1, och då sa hon att jag var välkommen idag kl halv 2. Och så tog hon mitt namn och mobilnummer och så sa vi hejdå.

Men nu när jag kom så var min tid tydligen kl 1?? Och så hade hon tagit fel på en siffra i mitt mobilnummer så de kunde inte nå mig.. Så fick boka om och ta en tid imorgon kl 5.. Hur jäkla svårt ska det vara att i alla fall säga rätt klockslag?

Det går verkligen bra nu, datorn dampar, får inte håret klippt, det regnar, jag har hur mycket skolarbete som helst som jag inte vill/orkar ta tag i. Nästa vecka blir jag f*cking alone när alla drar till napa eller magaluf, jag har haft nackspärr i 3 dagar nu. Jag är helt pank och lever på att låna pengar av mamma, jag får knappt några jobbpass på posten.

Så nu får jag komma ihåg allt bra som jag har. En egen häst och mat på bordet och tak över huvudet och blablabla så nu är vi glada igen. Okej kanske inte men snart får vi hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela